dijous, 20 d’octubre del 2011

ESCALADA A LA DESDENTEGADA (Clika)









6 comentaris:

iago rubio ha dit...

Ole ole Jaume i companyia sou uns cracks catacracks!!!!Jaume cada vegada et superes mes amb aquests super videos...Molt bona feina i aixi m'agrada q surtin les xatis de protas q hagi hi ha + alicient je je.
Percert aq. zona no la conec. L'haurem de provar!!!
Una abrassaada a tots

Ther ha dit...

Com t'ho curres nene!!!!

Ana ha dit...

Fa temps que vull anar a aquest sector, i no hi ha manera. A veure si la propera vegada m'hi puc apuntar, sembla força xulo. Molt bé el vídeo, però...en Robbie també escala? ;)

JAUME ORS ha dit...

Dons si Iago i Ana, un sector ben xulo per anar-hi sempre amb bona companyia. Ah ... la propera si vols li dic al Robbie que es vingui ???

Alfredo ha dit...

Oleeeee!!
A mi me llevo Eva el viernes por la tarde, vias guapas, largas y con su puntillo
Tambien habia una pareja escalando..ella hacia unos ruidos raros ,,verdad Eva?

eso no parar...

cuidaros

Eva ha dit...

Jaume,jo em reitero: com t'ho curres, tio!!! Però en Robie & company no els vaig veure... ni em vau dir res, cabrons!!!

Alfred, ya les expliqué el concierto que tuvimos, en exclusiva!