dijous, 21 de maig del 2009

SORTIDA A MALANYEU (Cordada a la via "Badalona"

Aquest cap de setmana torna a ser especial ... vaja ... com sempre. D´un bon principi l'intenció de dissabte era anar a atacar el Pedraforca, però al final ens decidim anar molt aprop, a Malanyeu, de fet, desde allà els nostres ulls poden divisar la silueta tan especial d´aquesta muntanya. No anem al "Pedra" dons som moltes cordades i com no tenim als nostres estimats "Pere" i "Sergi" decidim deixar-ho per el diumenge (encara ens costa anar solets!!!).

(VIDEO RESUM).

Una vegada fem un bon esmorzar a la fonda, decidim les cordades i les vies.

Per l'ocasió la nostra cordada serà especial. Per una banda, coincidim l´Alfredo i en Jaume, que feia temps teniem de tornar a compartir via (la última vegada desde el curset a Vilanova) i per una altre banda ... tenim a la Gésica que serà la seva primera via llarga !!!

(Preparant el material)

Escullim ... la via "Badalona" (135 mts, VI, dificultat màxima V+) ... serà un bon repte per els tres. Per una banda l´Alfredo i en Jaume comencem a ser autònoms i per una altre banda tindrem a la Gésica al nostre costat a qui haurem d´anar ensenyan tota la tècnica de l'escalada clàssica. Això sí ... de ben aprop al Gorka (la seva parella) ens anirà animant.

(La Neus i en Ferranet)
Una vegada tota la colla arribem a peu de paret nosaltres anem en busca de la nostra via. Una vegada la trobem és qüestió de preparar tot el material.

L1: (45 mts, V+) El primer llarg l´obra en Jaume, un primer llarg ... molt llarg on realment és llarg i sostingut amb bona qualitat de roca. Ben equipat però no està de més posar algún "cacharrillo". Patin "lo meu" arribo a la reunió i ara és hora dels meus companys. Comença la Gésica, que en tot moment és animada per l´Alfredo. També pateix una mica, però tot aixó arriba a la reunió amb força alegria dons és el seu primer llarg.

(L'Eli i el Xavi)

Tot seguit l´Alfredo i ens reunim a dalt. De mentres he disfrutat d´en Xavi i l'Eli a la via del costat.

(Primer llarg)

L2. (30 mts. V-). Aquest llarg l´inicia l´Alfredo, aprofitant també la bona roca per posar algun "cacharro". Aquest segón un pel més curt i amb algun tram herbós també és força maco. Hi ha un pas un mica delicat en una mena de diedre curt. L´Alfredo s´en surt de meravella. Ara li toca a la Gésica i al Jaume. La Gésica una mica tocada físicament demostra la seva fortalessa de "coco" en tot moment i arribem plegats a la reunió.

L3. (20 mts. V-). Aquest llarg de transició només té la sortida agradable per fer cim de la vía sense cap mena de dificultat. Una vegada a dalt tots tres ens fem una abraçada per celebrar per sobre de tot ... la primera via clàssica de la Gésica!

Ara toca disfrutar de l´increïble paisatge de Malanyeu.

Felicitats Gésica !!!

(Tercer llarg)

En tres ràpels per la mateixa via filnalitzem aquesta bonica jornada.

Tot seguit ens reunim amb els nostres companys per anar acabar la festa a peu del Pedraforca amb un bon sopar !!! Fins la propera.

Alfredo ha dit...

La verdad,un placer escalar con vosotros/as,ya tenia ganas de hacer algo contigo Jaume.
Jessi, ole ole y ole...muy bien.
Ya podemos borrar Malanyeu de la lista..
pd: las piadas y fotos cada dia superandote( ya no insito mas con lo de""camara oficial del GEAMM)

cuidaros

ferran ha dit...

vaya crak la gesica, i tu jaume, ja saps, aquesta nit si t'aburreixes ens podem tornar a enviar sms d'amor desde la feina, que maco

JAUME ORS ha dit...

... dons la veritat és que motiva anar a treballar d´aquesta manera !!! (jé,jé).

Ther ha dit...

Us creieu que ahir buscant coses per el boulder vaig veure una Botiga que es diu Epirimountain i està a Badalona!!! serà casualitat?
Salut!!!

Xavier Sanchez ha dit...

Com sempre una pasada les piades del Jaume ...
Que bé que sortim nosaltres també, ja era hora que ens puguessim apuntar a alguna de les vostres sortides.