dissabte, 27 de desembre del 2008

QUE ÉS UN FRIQUI ?????


QUE ÉS UN FRIQUI????....Doncs jo diria que és una persona que malgrat que totes les circumstàncies i tothom diguin que NO, ell creu i diu que SI.



Avui ens em atansat a Vilanova de Meià. Generalment, quan a Lleida hi ha boira una alternativa segura és la Roca Alta....500mts abans de les parets hi fa un sol que enlluerna.

I dic generalment perque sempre hi ha una excepció......si no neva ,és clar !! !I si...la tele deia que faria mal temps, la radio tambè, em mirat cap al cel i ...no pintava massa be, els de casa si normalment ens tracten de bojos, avui més...però nosaltres:cap a escalar !!!!

Però les evidències has estat massa evidents i al final em tingut que desistir....que hi farem !!!!!!
Text: Xavi (Lleida)

3 comentaris:

Montse ha dit...

Hola friquis!
Per friquis la Montse i en Sergi que han fet uns 700 kilòmetres, voltant per Almería, Granada i ara estan a Málaga amb la intenció d'escalar al Chorro, i no para de ploure, ploure i més ploure... Malgrat tot, les cerveses i les tapes no paren... Petonets i feliç 2009 i olé!

Ther ha dit...

Qui ha escrit aquest missatge? més que res per saber de qui ens podem riure una mica, jiji...
petonets

Unknown ha dit...

Aaaahhhhhh....ha sigut el lleidatà.Em vaig oblidar el nom...que hi farem !!!