dissabte, 21 de novembre del 2009

MONTSERRAT, MAGDALENA INF. (Via "la que hi faltaven spits, 110 mts, IV+)

Dimarts ... com no hem tingut prou amb la sortida de dilluns avui ens escapem en Josep, jo i en Diego, company meu de la feina. Avui és un día especial per mi, dons veure per primera vegada fer via llarga al Diego hem fa moltíssima il.lusió. Per l'ocasió anem a Montserrat, i més concretament a la Magdalena Inferior. La primera intenció és fer la Rantanplan però al final ens decantem per la "la que hi faltaven espits, 110 metres, IV+.

(VIDEO RESUM)

Arribem a Montserrat cap a les 9 hores i ... després d´un breu esmorzar, anem a buscar el pas dels francessos per arribar a peu de via.....
... Ay Dieguito donde te has metido !!!!
Per fi toca pedra ... el primer llarg un pel lliscós però anem progresant. A mida que anem guanyan metres en Diego va deixan enrera el neguit de la primera vegada. Reunió rera reunió i amb increibles vistes al Monestir arribem dalt del cim on cridem al vent i deixem anar tots els nervis de l´ascensció !!!!Felicitats Diego ... i com no felicitats Josep i Jaume per haver donat a conèixer noves sensacions a nous companys !!!!Ara només toca fer el ràpel per tot seguit anar fins el Monestir a fer passar la gana.

VIA "la que hi faltava spits, 110 mts, 4c"

APROXIMACIÓ: Sortim del monestir i ... o agafem el cremallera fins a San Joan i després el camí direcció S. Jeroni. L´altre opcció és agafar desde el Monestir el camí direcció S. Benet i després de passar el pas dels francesos i just passat la desviació a mà dreta a S. Benet agafarem a mà esquerra el camí que ens durà fins a tocar Gorros.

ITINERARI. L1 (33 mts, 4c) Aquest primer llarg és un pél lliscós els primers metres (10 metres) però després millora amb els metres. El grau ... sostingut ... a tota la via. L2 i L3 (15+40) 4c : Nosaltres els fem de una tirada dons la primera reunió no m´agrada. Molt sostingut i amb troços de bona verticalitat ... però amb bones patates per agafar-te. L4 (20 mtrs. 4c) Aquest derrer llarg ens portarà fins el cim. No te complicacions excepte al arribar a la part final, on perd pendent i les xapes allunyan una mica. DESCENS: Descens en un sol ràpel de 40 metres per la cara SE.

Alfredo ha dit...

Eysss esa via fue la 1ª via larga mia, a mi me parecio V o+ junto a Ana F, y al muni pezqueñin de Lleida Xavi.