dimecres, 3 de desembre del 2008

Proposta de sortida: escalada en gel (Vall de Núria)


Data:
Diumenge, 7 de desembre (activitat d'un dia)

Coordinador:
Ferran.

Introducció:
Els corredors-cascades (11 en total) de la Vall de Núria es troben baixant pel camí entre el Santuari i Queralbs.

Esdevenen un bonic complement a la magnífica excursíó que ens depararà la baixada fins aquest preciós poblet.

Sortida:
Parking del camp de fútbol d'Argentona 06h30 per marxar fins a Queralbs, on agafarem el tren cremallera fins a Núria (descompte amb la llicència de la FEEC) on s'inicia l'activitat.

Material necessari: grampons i piolets tècnics (es poden llogar), arnés, casc, assegurador, mosquetons de seguretat i bagues. Botes gramponables i roba d'hivern.

Per apuntar-se a l'activitat o per qualsevol consulta, utilitzeu l'opció "COMENTARI" d'aquesta entrada (així no colapsem amb mails innecessaris a la resta dels membres del GEAMM)
-
Informació pràctica:
-
Podeu trobar informació sobre l'escalada en gel en aquesta pàgina de Peltz:
-
Videos enllaç :
-
Tècnica de com es duu a terme un Abalakov:
-
Tècnica de com es possa un cargol de gel:

17 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt bé nanos, som els millors, donant informació. Com segueixi així ho tindrem que donar a coneixer a qualsevol mitja de publicitat. Jo no podré vindre, llàstima, em feia ilu, però com ja sabeu m'en vaig a Marsella, a fer raids de Barrancs, quin fred, a qui se li ocorre, a mí!! je, je.
Passeu-vos ho molt bé!
Sergi

Ther ha dit...

M'apunto, m'apunto, m'apunto!!!!
Ara ja som: Ferran, Tutu i Jo. Qui més? Va mandrossos....

Anònim ha dit...

Jo també m'apunto.
PERE T.

Ana ha dit...

Vaja, doncs jo no puc. Ja he quedat per diumenge. Un altre cop serà!!!

Alfredo ha dit...

Hola,yo tampoco puedo ir,otro dia sera (esto esta de P.M.)
Alfredo

GEAMM ha dit...

Jo també m'apunto!!!!!
Sandra

Unknown ha dit...

Ei!!! A mi també m'agradaria probar... però una altra vegada serà. Vaig a la Vall d'Aran a practicar una mica d'esport de Pijus. Algú esterà per allà??? He trobat un " rocòdrom boulder " per no perdre passada. Així que tb m'enduré els peuets.Jeje. Ens veiem aquesta nuit al roco o directament al sopar. petonets.

Anònim ha dit...

Sr. cordinador, Ferran

!!!!!José-Luis, tambien se apunta¡¡¡¡, ya somos 5
Ferran,aqui supongo que lo de la puntita es imprescindible ¿no?
Supongo que será... muy divertido,para.. compnnsar el frio que se debe sufrir
Sandra, si quieres nos convinamos en mi coche, dime algo
Un abrazo para todos, que hace días que no nos vemos
José-Luis

JAUME ORS ha dit...

Moltes felicitats pel blog !!!
Jo el pont maxo a Pirinees 2000 ha fer una miqueta de tot així que vagi molt bé. A la propera m´apunto !!

Anònim ha dit...

Ferran :
Necesito una hora de encuentro en el funicular de Nuria
José-Luis

Anònim ha dit...

Ferran :
Necesito una hora de encuentro en el funicular de Nuria
José-Luis

Anònim ha dit...

Sandra, mejor nos COMBINAMOS en vez de convinamos, no sea que me me des un "palmetazo" de maestra... bueno creo que ahora ya no se estila, pero por si acaso
Un abrazo
José-Luis

Anònim ha dit...

bones,
jo pensava que seria el dissabte...

nosaltres estarem per la cerdanya, en principi deiem de fer alguna canal el dissabte, el diumenge ski o snow de muntanya i el dilluns pistes...

seguim en contacte..

GEAMM ha dit...

fgs

Anònim ha dit...

Hola crakcs!!
ESTIC VIVAAA!!! buuuff he passat 2 setmanetes...pero ja he tornat!
Ieepaaa valents i valentes! quines coses més xules que feu, creieu que una poruga com jo pot fer això tant valent?
Un dia m'hi apunto!!
Aquest pont pujem a Lles, a fer ski de fons i parlar amb les vaques i ocellets. Si algu es perd per la cerdanya qeu avisi! hi ha tintorro, birres, sopa i llar de foc!
Que tingueu un dia feliç!
petons i axuxons

Anònim ha dit...

Upssss,es que no me acordaba de la contraseña era para ver¿¿¿???(Ferran,Angelines igual de tocho o massss que vosotros)

Anònim ha dit...

Lo siento , no puedo ir
Que os divertais mucho y hacer muchas fotos
José-Luis