dijous, 11 de desembre del 2008

Escalada esportiva a Céllecs.


Aquest dilluns ens reunim en Ferran, la Cris, la Sandra, l'Esther, l'Anna F., en Gorka i en Pere T. a Céllecs.

Anem a la zona de la Placa.

Hem fet les vies Lopitekus IV- (encadenada dues vegades per la Sandra-amb saque a la 2ona tentativa- i l'Esther, i una per en Gorka i l'Anna F.) i la via Tos de gos V (encadenada per tots).

També la via Mocs de gos V- (encadenada per en Gorka i l'Anna F. .... amb certes variants....)

En Pere, la Cris i en Ferran marxen a fer un 6a (encadenat) i un intent a un 6b.

El fred ens fa plegar per anar a fer un vermutillo amb l'Anna X. a Argentona.


Fotos i text: Pere T.

2 comentaris:

JAUME ORS ha dit...

Us va agradar Cellecs ??? fineta,fineta, ehhh!!!... però a mi em mola mogollon !!!!

Ana ha dit...

A mi no em va agradar gaire, però m'ho prenc com un repte per millorar. Je, je, sí, vaig encadenar la via amb variants, que vol dir que vaig fer trampes i vaig tirar per on em va donar la gana. Ho sento, monitors, la propera ho faré millor!!!