dissabte, 7 de maig del 2011

The Middle Earth...la Terra Mitjana.... New Zealand!

Terra de Hobbits, Guerrers, Mags, Elfos, Nans i del Senyor Fosc…

La Terra que Frodo i Sam van creuar en l’aventura més gran mai escrita.

Quan tenia 14 o 15 anys vaig llegir per primera vegada “El Senyor dels Anells”. Mai hagués pensat que jo podria passejar-me per aquells paisatges maravellosos. Perdrem per boscos increïbles. Gaudir de valls encantades tancades per muntanyes inmenses amb cims cuberts de blanc.

Mai hagués pogut imaginar que navegaria en rius salvatges, m’endinsaria en fiords de parets sense fi i sentiria la màgia del món que en Tolkkien tan bé va relatar en el seu llibre.


Però a vegades els somnis es fan realitat i el meu l’he pogut viure al costat de la persona que m’estimo.


Benviguts a New Zealand! Què comenci l’Aventura!















5 comentaris:

ferran ha dit...

benvingut xavalin..
ja no et trobes a la terra dels elfos, misteriosos i magics

ara ja estas de nou a la terra de la felicitat, no sabem fer magia pero si que sabem estar contents, un dia d'aquests farem uns riures tots plegats i t'explicarem les nostres aventures mentres ens relates el vostre viatge

una abraçada pere
ferran

Ther ha dit...

Benvingut Pere!! a veure si fem un soparet d'aquests nostres i ens expliques les teves aventures.
Smuaka!
Ther

JAUME ORS ha dit...

Benvingut petit hobbit a les nostres terres catalanes !!!!

El informatico ha dit...

Este tio que ha escrito en el blog, quien es???
Si es que dejan entrar a cualquiera!!!
Tu si que sabes hacer vacaciones..

Un abrazo y cuidate.

Ana ha dit...

Realment ha de ser un privilegi visitar un lloc ple de màgia com aquell, amb paisatges que, més que envoltar-te, t'absorbeixen per la seva immensitat i bellesa. No sé si Tolkien va visitar mai NZ, però estic segura que el paisatge reflexa perfectament el seu increïble univers. Quina sort, Pere!