diumenge, 13 de setembre del 2009

Barranc Fenollet Est (Lleida-Organyà)

Divendres once de setembre 2009, sortida de les crestes de nargó, i conjuntament el descens del barranc de Fenollet Est. Desde Organyà, agfarem un desvio a l'esquerra on indica Cabó i

Montanisell, i seguirem direcció montanisell, passarem per una zona de picnic i la font bordonera, i arribarem a un desviament que possa Fenollet, seguim a la dreta i deixarem el cotxe en el revolt de la dreta, una corva tancada de 180º a l'esquerra. Veurem marques blaves i grogues, però no les seguirem, ja que són del camí de tornada. Mapa d'accés. Seguirem caminant per la carretera, a mà esquerra veurem la casa Fenollet i una petita balsa, seguirem caminant i a pocs metres a mà dreta trobarem un camí, que puja fins troba una balsa més gran, seguirem la tuberia negre de l'esquerra, i anirem seguint-la fins trobar fites de pedres, el camí puja amb força pendent. Un cop arribar al cim, en un plà, veurem que hi ha un camí que va tiranta la dreta i amb desnivell descendent. Aquest ens farà arribar a la capçalera del barranc.

Un rajolí d'aigua ens acompanya desdel principi, però a mesura que avancem, aquest deapareix, dins de la roca calcària. L'equipament és bó en general. El vam realitzar amb banyador, degut a l'estat en que estava. L'últim ràpel deixa un bon sabor de boca, per la dura aproximació que té.

Horaris:
Aproximació: 45 minuts.
Descens 1-1:30
retorn: 5 minuts (temps per a dues persones)

Ressenya:

GEAMM ha dit...

Un altre a la llista!
Bona col.lecció de ressenyes!

PERE

ferran ha dit...

uaalaa.. a montaniseill hi han barrancs, molt bona aquesta, i bona manera de celebrar l'11 de setembre
visca catalunya i visca la mare que em va parir (pobreta)
ferranet

Alfredo ha dit...

El barranco,no se si es de los mas xulos,pero con la explicacion, es casi imposible perderse,asi da gusto!!!