dimarts, 13 de gener del 2009

Eski a Vallter 2000

Diumenge 11 de Gener del 2009, varem anar dos membres del GEAM i dos membres externs a esquiar: La Charlie, en Marc, en C.Vila, i jo, l'Ariete.

Erem 3 "palillerus" (apodo imposat per la Charlie Brown) i una taula (que no vegis la de neu que arrossegava....)
El dia immillorable, la neu inacabable.... la veritat és que no podia pintar millor. Vaig aprofitar per instruïr (jiji), els meus acompanyants amb els noms de les canals i aprofitant per fer una mica de dentetes, que sempre va be, a veure quan en fem una altre.


Be, les anecdotes: Jo, feia 10anys ben be que no esquiava...en Vila és un megacrack...la de l'snow tota l'estona per terra, i en Marc, be, na fent, na fent, esquia la mar de bé.

Quan arribavem el cor em bategava...que semblava que m'anés a sortir del lloc....unes suors.....Pero un com baixar del telecadires...deu ni dor...va anar millor del que m'esperava. Sempre feien paradetes per esperar, i descansar. Jo com una cria: "vinga va vavavavava...". I en Vila fent de muni....quina paciència (quan vulguis repetim).
A favor dels palillerus haig de dir que vaig anar menys pel terra que la taula, que per cert va tenir una caiguda molt còmica...llàstima que som tots plegats un tomaquets i no teniem càmara, sort d'en Vila.
Bé, va estar molt be, i animo a en Tutu que s'apunti....ji be si la Xicota ho aconsegueix li busquem els esquis més ràpids de la tenda.....jiji.

Un petonets als tres membres restants, i a tot el GEAM.



4 comentaris:

Anònim ha dit...

Caramba!
Si que us ho paseu bé!
A la propera, l'Anna i jo ens apuntem....

Ana ha dit...

Molt bé aquesta piada plena de sentiment, Esther! Quasi podem imaginar-vos allà dalt.

Eh, Alfredo, te escaqueaste al final?

Unknown ha dit...

Molt bé, molt bé, m'encanten les piades i poder expressar l'aventura del dia! Molt bé Ter!.

Ep! la taula anava pel terra pq hi cal seure cada vegada que et poses les fixacions, eh! caigudes només un parell o tres o quatre i prou ... :-)

Alfredo! A la proxima salida les enseñamos como se surfea a estos palilleros !! ;-p

Tal i com ha dit la Ter ens ho vam passar molt bé. Amb ganes de repetir!

Alfredo ha dit...

Carla,claro como eran tres contra una,pero ya llegara nuestra venganza..los pondremos "CHOPSSS" de nieve.
Ya sabes cuando quieras le damos caña a la tabla.

Ana,no me escaquee,estos "mamoncetes" que se fueron a Valter 2000 y no quisieron venir a la Masella(me tienen miedo)

pd eysss que la Carla me lo digo ehhhhh